Groot nieuws van AEB: de Universele Benzine Druk Emulator is geboren!

Universele Benzine Druk Emulator

AEB, fabrikant van electronica voor auto's op LPG en CNG, introduceert de Universele Benzine Druk Emulator.

De belangrijkste functie is het voorkomen dat de originele voertuigelectronica fouten detecteert ten gevolge van een verhoging van de benzinedruk.
Uniek is dat deze emulator compatibel is met alle voertuigen met een benzinedruksensor op de injectorrail.
Deze emulator is ontwikkeld om de noden van imbouwers te vergemakkelijken en tijd te sparen tijdens de installatie.
Dank zij de eenvoudige configuratie procedure via de dedicated "AEB011N" software, is deze emulator in staat zich aan te passen aan de eigenschappen van elke wagen waarop de emulator geïnstalleerd wordt.

Software AEB011N

Deze simulator is vooralsnog alleen bruikbaar voor wagens waarvoor de software reeds beschikbaar is en het montageschema in de handleiding vermeld is. Dit gaat momenteel om volgende voertuigen:

• Chevrolet Silverado
• Chevrolet Captiva 2.4 16v
• Cadillac Escalade 6.2 V8
• Ford Kuga 2.5T
• Ford F-150 5.3 V8 Triton
• Jaguar 3.0 V6
• Jaguar 4.2 V8
• Mercedes E300 6.3 V8 compressor
• Opel Antara 2.4 16v
• Opel Astra 1.4 16v and 1.6 16v
• Range Rover 4.2 V8 (super charged)
• Volvo 2.4, 2.5T, 3.2 & 4.2 V8

Komt het voertuig niet in de lijst voor, dan kan de software voor u ontwikkeld worden.

Art. 628454000
Universele Benzine Druk Emulator
Prijs: 62,25 euro

Art. AEB011N
Software voor de programmatie van de Unviversele Benzine Druk Emulator
Prijs: 175 euro

Bij de software is de interfacekabel nog niet inbegrepen. Indien u reeds een interfacekabel heeft met een 8-weg Molex connector, heeft u nog een adapterkabel nodig, welke u kan aankopen onder de code KF001AD.

Demonstratie software

Op onderstaande video ziet u een demonstratie van de software.



Met de software AEB011N kan u eveneens het volgende programmeren:
  • OBD emulatoren (modellen AEB424, AEB425, AEB426) 
  • Timing advance processors (modellen AEB510N, AEB511N, AEB515N, AEB516N, AEB518N)
Alle prijzen zijn bruto en exclusief BTW.

Reacties

  1. halo,

    dat is zeker goed nieuws. ik heb een belangrijke vraag over emulator en ik hoop dat ik wat antwoord daarover krijg. ik heb een nissan p12 met een (prins) lpg systeem uit 2002, in april heb ik meerdere malen problemen mee gehad met starten en na dat ik heb laten controleren bij auto garage in duitsland en moest nieuwe emulator vervangen heb ik geen problemen meer gehad tot half juni, maar helaas ik zie weer een andere probleem want mijn auto begint steeds te springen van gas naar benzine en dat duurt ongeveer 10 min tot dat de motor echt warm wordt en daarna heb ik geen problemen meer. mijn vraag is, zou de emulator verantwoordelijk zijn in deze situatie of kan dat aan ook aan bougies liegen? haval said

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het mogelijk om met het voertuig eens langs te komen? Ik vrees dat het te moeilijk zal zijn om het probleem via deze weg op te lossen.

    U kunt een afspraak reserveren via volgende link:
    http://lpg.youcanbook.me/

    U kan onmiddellijk zien wanneer er nog plaats vrij is. Na de reservatie ontvangt u een bevestiging per email.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

LPG-installaties voor dieselmotoren - DIESEL DUAL FUEL

LPG-generatoren: 2,35 x goedkoper dan benzine in verbruik

Keuring LPG-fles