Flashlube Oil Stabiliser om olieverlies tegen te gaan

Vraag klant:
Ik ben eigenaar van een bmw 635csi uit '84 met 218pk.
Ik heb er onlangs een lpg-installatie in gestoken, wel niet bij jullie.

Mijn vraag is nu wat is de beste motorolie die ik kan gebruiken voor dit soort motor?
De auto zweet al wat dus ik zou regelmatig wat olie moeten toevoegen.
De auto heeft ook al 250 000 km en ik gebruik deze voor dagelijks gebruik (dus ook in de winter).
Ik heb al wat gelezen op jullie site over Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser, dit lijkt me een intressant product.
Met welke motorolie zou ik dit best combineren of raden jullie mij iets anders aan?

Antwoord:
Flashlube Heavy Duty Oil Stabiliser is een goed product om olieverlies te minimaliseren en om motorpanne te voorkomen. Dit is ideaal voor motoren die er al wat kilometers op zitten hebben.
De Oil Stabiliser is compatibel met alle motoroliën. Wij raden aan om het product te mengen met de gebruikelijke motorolie, welke voorgeschreven is door BMW.
Voor uw BMW, waarbij er reeds een olieverlies optreedt, mag u 25% tot 30% mengen met de motorolie.

U gaat als volgt te werk:

  1. Als u de olie ververst, mengt u de Oil Stabiliser best op voorhand met de motorolie.
  2. U mag ook de Heavy Oil Stabiliser onmiddellijk toevoegen, op voorwaarde dat de motor op temperatuur staat.
  3. Start de motor en laat hem stationair draaien gedurende 10 minuten, zodat de Oil Stabilizer zich goed mengt met de motorolie.
Best gebruikt u de Oil Stabiliser bij elke olieverversing.

U kan dit product bestellen op onze website, op volgende link: https://www.vanmeenen.com/flashlube/Heavy%20Duty%20Oil%20Stabiliser.html.

Reacties

Populaire posts van deze blog

LPG-installaties voor dieselmotoren - DIESEL DUAL FUEL

LPG-generatoren: 2,35 x goedkoper dan benzine in verbruik

Keuring LPG-fles