Posts

Posts uit mei, 2014 tonen

LPG-installatie leverbaar voor Renault Captur TCe 90

Afbeelding
Vanaf heden is er een LPG installatie beschikbaar voor Renault Captur met TCe 90 motor (merk: Eurogas). De LPG tank heeft een bruto tankinhoud van 39 liter en wordt op de positie van het reservewiel geplaatst waardoor de bagageruimte intact blijft. Om het risico van klepslijtage te minimaliseren wordt standaard een hoogwaardig kleppensmeersysteem gemonteerd van het merk Flashlube. Hiermee zijn de risico’s tot een minimum beperkt. De TCe 90 wordt in diverse andere modellen geleverd. Informeer bij ons naar de mogelijkheden voor deze modellen.

LPG-installatie voor Ford Focus Ecoboost directe injectie 998cc

Afbeelding
Vanaf heden leverbaar: LPG-installatie voor Ford Focus Ecoboost, 998 cc, motorcode M1DA, 92 Kw (3 cil., 12V). Deze installatie kan ook gemonteerd worden in andere voertuigen met dezelfde motorcode. De installatie is ontwikkeld met het directe injectiesysteem van Lovato. Eigenschappen: Dezelfde rijprestaties als op benzine Tankaansluiting wordt gemonteerd naast de benzineklep. Dus er hoeft geen gat in de carrosserie of bumper geboord worden. De LPG-tank wordt gemonteerd op de plaats van het reservewiel. Er kan een tank gemonteerd worden van 44 liter. De laadruimte blijft volledig behouden. Technologie: Merk en type installatie: Lovato Easy Fast Direct Injection Er wordt gewerkt met een dampinjectie met duel fuel technologie. Inspuiting tot 95% LPG (juiste percentage hangt af van rijgedrag - gemiddeld moet u rekenen op 15% benzineverbruik). Foto genomen tijdens de montage van de LPG-installatie. Montage LPG-tank op de plaats van het reservewiel.

Directe LPG-injectie met ICOM JTG HP (vloeibare injectie)

Afbeelding
Met het ICOM JTG HP directe injectiesysteem wordt LPG in vloeibare toestand ingespoten, rechtstreeks in de cilinder. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de originele benzine-injectoren en de originele brandstofpomp. Daarbij behoudt u hetzelfde vermogen en rij-eigenschappen als op benzine. Uw voertuig rijdt 100% op LPG (dus ook starten). Uiteraard kan u via de brandstofschakelaar er nog steeds voor kiezen om op benzine te rijden, en schakelt de auto automatisch over naar LPG als de tank leeg is. Voordelen: Tot 60% besparing op uw brandstofkosten (LPG is méér dan 1€ per liter goedkoper dan benzine) Behoud van vermogen U draagt bij tot een schonere wereld: Vermindering van de CO2 uitstoot (in vergelijing met benzine) Vermindering van fijn stof (PM1O) en NOx (in vergelijking met diesel) Volgende voertuigen zijn ontwikkeld met het ICOM JTG HP directe injectiesysteem:

LPG-installaties voor dieselmotoren - DIESEL DUAL FUEL

Afbeelding
U rijdt nog met een dure diesel? Niet getreurd, met onze LPG-installaties voor dieselmotoren kan u vanaf nu ook voordelig rijden met LPG. Met een LPG-installatie voor uw dieselmotor heeft u 2 keer voordeel : LPG is véél goedkoper dan diesel Aanzienlijke reductie van de CO2 uitstoot en roetuitstoot DUAL FAST: Het nieuwe LPG-systeem voor dieselmotoren. Duel Fast is het nieuwe systeem voor dieselmotoren waarbij gewerkt wordt met een Diesel-LPG of Diesel-CNG mix. Het systeem is perfect geïntegreerd with de originele voertuigcomponenenten. U behoudt de eigenschappen van uw dieselmotor, dus met hetzelfde vermogen en koppel. Ontsteking dieselmotoren Dieselmotoren werken met een zeer hoge efficiëntie. De ontsteking gebeurt door een zelfontbranding via een compressie van de brandstof. Bij een moderne dieselmotor met common rail wordt de brandstof via een hoge druk rechtstreeks in de verbrandingskamer geïnjecteerd. DUAL FAST: werking Met het Dual Fast syste